пятница, 12 января 2018 г.

VI SİNİF.RİYAZİYYAT. MÖTƏRİZƏLƏRİN AÇILMASI


             
Mövzu:   Mötərizələrin açılması
Standart:1.2.1. Tam ədədlər üzərində hesablama əməllərini yerinə yetirir.
                     1.2.2.Vurma və bölmənin xassələrini tətbiq edir.
Təlim nəticələri:
                   Mötərizəni aça bildiyini nümayiş etdirir.
                    Vurmanın paylama xassəsini mötərizələrin açılmasına tətbiq edir.
İş forması: kollektiv və qruplarla iş                                                                                   İş üsulu:beyin həmləsi,müzakirə                                                          Resurs:dərslik,İKT avadanlıqları,iş vərəqi

                              Dərsin gedişi
      Problemin qoyulması.Motivasiya.
  Lövhədə 28-(12+5) və 28 +(12 + 5 ) ədədi ifadəsi yazılır.Şagirdlərdən bu ifadələrin  necə yerinə yetirildiyini soruşuram.Şagirdlər aşagıdakı cavablara uygun rəylər bildirirlər: birinci ifadədə 12 və 5 ədədinin cəmini 28 dən çıxırıq və ya 28 dən əvvəl 12 –ni,sonra isə 5- çıxırıq.İkinci ifadədə 28 ədədinin üzərinə əvvəlcə 12,sonra isə alınmış cəmin üzərinə 5 əlavə edirik.Bu təkliflərin riyazi ifadə şəklində yazılmasını təklif edirəm.
    28+ ( 12+ 5 )=28 + 12 + 5=45 və ya 28 – ( 12 + 5 )=28 -12- 5= 11
Şagirdlərin diqqətini hər iki ifadənin yazılışına yönəldirəm.
“ Bu yazılışlarda nə etdik?”sualı müzakirəyə qoyulur.
Şagirdlər tərəfindən “mötərizələrin açıldıgı” cavabını almaga çalışıram.
    
Tədqiqat sualı :İfadələrin sadələşdirilməsində mötərizələrin açılmasının
əhəmiyyəti    nədir?
    
 Burada şagirdlərin diqqətini mötərizənin yazılmadıgına və mötərizənin daxilindəki işarələrin necə dəyişdiyinə yönəldirəm. Aşagıdakı sualla uşaqlara müraciət edirəm:
      Sual:Uşaqlar burada nə baş verir?
              Şagirdlərin bu barədə fikirlərini dinləyirəm.
     Cavab:Mötərizənin qarşısında mənfi işarəsi olduqda  mötərizənin açılması    zamanı onun  daxilindəki  toplananların işarəsinin əksinə dəyişir.
     Cavab:Mötərizənin qarşısında müsbət işarəsi olduqda  mötərizə daxilindəki toplananların   işarəsi oldugu kimi qalır.
     Tədqiqatın aparılması: Dərslikdəki № 1- 7 tapşırıqları ayrı-ayrı işçi vərəqləri şəklində tərtib edilir.Bu tapşırıqları yerinə yetirmək üçün şagirdləri qruplara bölürəm.
      İşçi vərəqi-1.
 Verilmiş ifadələrin fərqini və cəmini yazın və sadələşdirin.
a    a)     (-8- b) + ( a +23 )  =
       b)    (-8-b)- (a +23 ) =
    İşçi vərəqi-2
       a=-25 olduqda aşagıdakı ifadənin qiymətini tapın
         -6 (2a-7) + 3=
    İşçi vərəqi-3.
  Aşagıdakı tənliyi həll edin
  -12-( 15 + x )=28
    İşçi vərəqi -4
  a + b =35 olarsa,
    42 +a -58+b  ifadəsini sadələşdirin

Ümumiləşdirmə  və nəticə:
Yenidən tədqiqat sualına qayıdıram şagirdlərin fikirlərini ümumiləşdirərək
aşagıdakı yekun fikri vurgulayıram.”Mötərizələrin açılması ilə hesablama işini sadələçdirmək və nəticəni  əlverişli yolla əldə etmək mümkündür”
    Qiymətləndirmə:Şagirdlərin dərs boyu cavablarını ,iştirakını 3 səviyyədə qiymətləndirirəm.




      




Комментариев нет:

Отправить комментарий