пятница, 4 августа 2017 г.

AGACDA ON ALMA VAR



 1.Riyaziyyat dərslərinin daha səmərəli keçməsi, daha yaddaqalan olması üçün müəllim şagirdlərin maraq dairələrinə müvafiq olaraq əyləncəli və düşündürücü məsələlərdən, tapmacalardan, nağıllardan, əyləncəli riyazi krossvordlardan istifadə etməlidir.
Nağıl, şeir, musiqili tapmacalar vasitəsilə keçilən dərslər şagirdlərə güclü emosional təsir göstərir. Bunun nəticəsində onlarda daha möhkəm, dərin biliklər formalaşır. Riyaziyyat dərslərində tətbiq edilə bilən nağıl tapmacalardan birini nümunə göstərmək olar. 
Ağacda on alma var.
Dördünü dərdi siçan,
Birini yerə saldı.
Neçəsi orda qaldı?
(10-4-1=5)

Комментариев нет:

Отправить комментарий